La Selecció Estatal Espanyola Campiona del Mon a Montreux
Llorenç Mateo
24-06-2007 3:19
La Selecció Estatal Espanyola ha golejat a Suïssa per 8 gols a 1 en l'encontre final del Campionat del Mon disputat a Montreux. i s'ha proclamat Campiona del Mon per 13èna vegada.
L'equip de Carles Feriche ja dominava en la primera part per 3 gols a 1, i a la segona ha escombrat de la pista als helvètics, tal com ho va fer ahir amb Itàlia en semifinals.
Pel Seleccionat Estatal han jugat:
Trabal, Panadero (1), Teixidó (1), Ordeig (1) y Gil (2) (cinc inicial) Torra, Selva, Roca (1), Gual (2) i Fernández.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.