Lalcalde Jordi Baijet, acompanyat de diversos regidors del govern municipal, va ser el primer en entrar a les seves instal·lacions, muntats en un parell de cotxes dèpoca per reflectir el simbolisme que proporciona aquest important equipament per a Sitges amb lobjectiu de millorar la mobilitat de la vila.
Lacte simbòlic dobertura de laparcament, combinant tradició i modernitat, va permetre obrir les portes duna infrastructura que compta amb un total de 422 places, de les quals 300 seran en règim de rotació. En el seu discurs dinauguració, Baijet va assegurar que el nou equipament ajudarà a treure gradualment els estacionaments per a cotxes del Passeig de la Ribera i a dinamitzar el turisme de restauració daquesta zona.
Les obres daquest equipament més la reurbanització de la superfície de lavinguda Sofia, convertida en un autèntic passeig per als vianants, i el condicionament i la vianalització del carrer Sant Antoni, han comptat amb un pressupost total de deu milions deuros, inversió realitzada amb la UTE COMSA - Continental, empresa concessionària de laparcament durant els propers quaranta anys.
Les tasques de construcció van començar el mes de març del 2005 i havien de finalitzar el passat estiu, però, a causa de diversos problemes amb el trasllat dels serveis bàsics com el telèfon, el gas o laigua, i les dificultats dexcavació a conseqüència de la seva proximitat amb el mar, lestrena de laparcament es va haver dajornar fins la setmana passada.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.