A partir de les 18h de la tarda i fins les 2:00h de la matinada es podrà gaudir del millor korfbal català.
Aquest any, un total de 15 equips, que provenen de molts llocs diferents de tot Catalunya: Terrassa, Cerdanyola, Sant Cugat, Castellbisbal, Lleida, i també equips de Vilanova. Tots aquests equips comportaran un total de 120 jugadors i jugadores que gaudiran daquest esport i de la platja de Vilanova.
El torneig comptarà amb 2 pistes (anomenades Stirling i Club Esportiu) de la modalitat de korfbal platja, que són de 20 x 20 metres, amb una sola cistella de korfbal al centre i amb 4 zones a les cantonades, des don lanotació val 2 punts, i també serveix per realitzar el canvi de possessió.
Tot finalitzarà amb lentrega de premis i trofeus, sobre la 1:30h de la matinada, amb la presència de les autoritats pertinents, tant de lAjuntament de Vilanova i la Geltrú, com del Club Esportiu, i del nou patrocinador de la secció de korfbal, el Restaurant Stirling. Seguidament, tots els participants podran gaudir de la festa del Xiringuito El Tres, fins que aquest tanqui les portes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.