Canvis en els sentits de la circulació al voltant de la plaça de les Casernes de Vilanova
VD
11-07-2007 22:25
El carrer de la Masia en Frederic continua sent de circulació en sentit muntanya i el carrer dOlesa de Bonesvalls i del Llimonet, passen a ser de circulació en sentit mar. Tanmateix, pel carrer de les Casernes es circularà en sentit muntanya mentre que pel carrer del Duc de la Victòria es farà en sentit Barcelona.
Finalment, el carrer de Santa Magdalena passa a ser de sentit únic de circulació cap a muntanya mentre que el carrer de Barcelona serà de sentit mar.
El dilluns 16 de juliol, lautobús urbà encara circularà pel carrer de les Casernes però a partir del dimarts 17 de juliol, lautobús baixarà pel carrer dOlesa de Bonesvalls. La parada subicarà al carrer dOlesa de Bonesvalls, just a sota de la plaça de la Moixiganga.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.