Vegueria del Penedès

SITGES

El ple de Sitges aprova les condicions d'un futur equipament públic a Aiguadolç


VD

12-07-2007 22:27

Tambè va aprovar l'inici de les obres del túnel d'accés a Garraf

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Després de l’aprovació d’alguns punts menors del nou cartipàs, els vots dels onze regidors del govern van permetre l’inici dels tràmits per a l’adjudicació, mitjançant concurs previ, del contracte de concessió demanial, per a la construcció i explotació d’un equipament públic a l’actual camp municipal d’Aiguadolç, un cop aquest s’hagi traslladat a la zona esportiva de Pins Vens.

L’oposició (CiU-PP-NH-ERC-AXS) va votar en contra per les característiques del cànon que haurà de fer front l’empresa adjudicatària i per la indeterminació dels usos del projecte.

Els usos admesos en el Pla General per aquesta parcel·la, taxada en 17 milions d’euros, són diversos com educatiu, sanitari, assistencial, esportiu, cultural, associatiu, administratiu, serveis urbans, comerç, cementiri, religiós, lleure, oci i recreatiu.

Així mateix, com a ús complementari, s’admet el d’aparcament. A més, com l’ocupació màxima de la finca és del 60%, en la superfície restant s’habilitarà una zona verda i els serveis que fixi el Pla Especial urbanístic corresponent.

El regidor socialista Armand Paco va assegurar que el projecte permetrà solucionar la mobilitat i l’aparcament a la zona, millorar els serveis al sector d’Aiguadolç, i donar una possible solució al sector econòmic.

A més a més, el Ple per unanimitat va aprovar el conveni entre l’Ajuntament i la societat Lafarge Cementos S.A. per tal d’anticipar la cessió gratuïta de 1.520 m2 de la finca segregada de l’empresa per començar l’execució de les obres de construcció del nou accés al poble de Garraf per millorar la mobilitat dels seus veïns.

Altres punts aprovats en la primera sessió ordinària d’aquest mandat 2007-2011 van ser l’encàrrec de gestió del Pla de Vianalització del Centre Històric a l’empresa municipal Sitges Model XXI, la concessió d’un ajut de 2.400 euros a Markatú Batucada per l’organització de la Timbalada 2007 que recaptarà beneficis per a l’ONG Metges sense Fronteres, els texts refosos dels Plans de Millora Urbana de Vallpineda Est i de la Blanca Subur, la modificació puntual del Pla Parcial de la Plana Est o la moció de reclamació de retorn dels documents catalans de l’Arxiu de la Guerra Civil de Salamanca.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.