Vegueria del Penedès

SANT PERE DE RIBES

El Director General del Transport es compromet amb Blanco a ampliar el servei de bus a Barcelona aquesta tardor


VD

26-07-2007 17:00

També s’estudiarà ampliar els serveis de bus nocturn, intercomarcal i la implantació d’una nova línia a l’estació de l’AVE de Tarragona

La Direcció General del transport es compromet a estudiar la millor formula d’adaptar el bus nocturn a les necessitats reals de la nostra població

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

És per aquest motiu que l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha demanat a la Direcció General del Transport Terrestre de la Generalitat de Catalunya que tant aviat com sigui possible s’augmenti la freqüència de pas i la capacitat dels vehicles, augmentant així, no només la comoditat dels viatgers, sinó també el nombre dels mateixos, doncs actualment hi ha persones que no utilitzen el bus perquè està saturat. Així ho va sol·licitar l’alcalde, Josep Antoni Blanco, al Director General del Transport de la Generalitat de Catalunya, Manel Villalante, en el decurs d’una reunió, on a part d’aquesta es van posar de manifest d’altres mancances que especialment afecten a Sant Pere de Ribes.

Per part de la Direcció General del Transport, es va comprometre a satisfer en breu aquesta petició i necessitat que des de fa temps es porta demanant. Així s’ha previst que entre mitjans de setembre i principis d’octubre s’augmentaran les freqüències de pas dels autobusos que van de Ribes a Barcelona, sobretot a les hores punta del matí, i de Barcelona a Ribes per les tardes.

Segons l’alcalde, “el transport públic per carretera és clau per un municipi com el nostre en no tenir estació de ferrocarril i és per això que cal reforçar-lo tant com sigui necessari. Es tracta d’un servei essencial, no només pel desenvolupament econòmic, sinó per la comoditat dels nostres ciutadans i ciutadanes i molt especialment dels joves estudiants i d’aquells que treballen a Barcelona, a la vegada que afavoreix les condicions de mobilitat de les carreteres”.

El compromís de la Direcció General del Transport de la Generalitat es va ampliar també a estudiar la millor formula d’adaptar el bus nocturn a les necessitats reals de la nostra població i de la nostra comarca i a reforçar tant com sigui necessari el servei de connexió amb l’aeroport, especialment mentre durin les obres de l’AVE.

També es va demanar una connexió per carretera amb transport públic entre la nostra comarca i la nova estació de l’AVE a Tarragona.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.