En un primer moment, gairebé la totalitat de veïns del barri van quedar-se sense subministrament, tot i que al llarg de la tarda alguns sectors van anar recuperant el llum de forma progressiva. Segons ha informat la Policia Local, FECSA va informar a 2/4 de dues de la matinada la resolució de la incidència.
L'Ajuntament de Cubelles també es va veure afectat per la incidència. L'emissió de Ràdio Cubelles i una de les freqüències de la Policia Local, que s'emeten des del segon sector de Mas Trader, es van veure interromputs durant tota la tarda.
Davant aquesta incidència, i com ja va succeir l'any 2005 amb els aigüats del mes de setembre, l'Oficina d'Informació i Participació Ciutadana (OPIC) donarà informació i assessorament als ciutadans sobre el procés de reclamació a la companyia elèctrica.
L'OPIC oferirà un servei de recollida de reclamacions a les seves oficines (pl. de la Vila, 1. Tel. 93 895 03 00) fins al 31 d'agost. Aquestes reclamacions, un cop passat aquest termini, es tramitaran a través de l'oficina de consum a la companyia elèctrica, com a reforç a les reclamacions que efectuïn els veïns de forma individualitzada. És a dir, aquest servei és complementari a les reclamacions que han de fer els veïns i veïnes a la companyia elèctrica reclamant els danys causats per l'avaria.
En cap cas, la reclamació davant de l'OPIC eximeix als usuaris de fer el procediment establert per FECSA per tal de reclamar davant aquest tipus d'avaries.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.