DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CANYELLES

Un operari mor en una explosió a la pirotècnia Igual de Canyelles


VD

13-08-2007 14:00

L'accident ha tingut lloc en una caseta de la fàbrica

Les ambulàncies sortint de les instalacions de la pirotècnia. fdg/ marcel fabra
La Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments ha rebut a un quart d'una del migdia d'aquest dilluns l’avís d’una explosió a la indústria pirotècnica Igual, al terme municipal de Canyelles.

De moment, l'únic que es coneix és que ha explotat una de les casetes de l’empresa, i un operador ha mort com a conseqüència de l'explosió. A hores d’ara, es desconeixen les causes que haurien produït aquest accident.

Cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat de Catalunya (dels parcs de Vilanova i la Geltrú, Martorell i de comandament) s’han desplaçat immediatament fins al lloc del sinistre, on també treballen a hores d'ara dues patrulles dels Mossos d’Esquadra.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.