La dona, Maria Lluïsa Ràfols Mancha, treballava en una de les casetes de l'empresa pirotècnica Igual on s'ha produït una explosió, de la qual encara se'n desconeixen les causes. El cadàver de l'operària de la pirotècnia ha estat traslladat a primera hora de la tarda al tanatori de Vilanova.
Arran de l'accident han quedat totalment destruïdes dues casetes de treball i un polvorí auxiliar. Segons els responsables de l'empresa, l'accident s'ha produït en una zona on hi treballen operaris de la pirotècnia constantment, pel que no s'expliquen quines podrien haver estat les causes del sinistre. Des de l'empresa, s'ha fet públiques mostres de condol cap a la família de Maria Lluïsa Ràfols i s'ha explicat que la zona de l'explosió ha quedat tancada per la Guàrdia Civil a l'espera que els efectius del Tèdaxs facin una inspecció de la zona. La investigació és en mans del jutjat de guàrdia de Vilanova i la Geltrú.
La Direcció General de Prevenció, Extinció dIncendis i Salvaments ha rebut a un quart d'una del migdia d'aquest dilluns lavís duna explosió a la indústria pirotècnica Igual, al terme municipal de Canyelles. Cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat de Catalunya (dels parcs de Vilanova i la Geltrú, Martorell i de comandament) shan desplaçat immediatament fins al lloc del sinistre, on també han treballat dues patrulles dels Mossos dEsquadra i diversos efectius de la Guàrdia Civil.
Aquest no és el primer accident que es produeix a la pirotècnia de Canyelles. Fa tres anys un treballador va patir ferides greus a les mans arran de l'explosió d'un polvorí. Però l'incident més important va tenir lloc l'any 1994. Encara que en aquella ocasió no hi va haver cap víctima mortal, l'explosió de la fàbrica va destruir pràcticament totes les instal·lacions i va provocar un important incendi al municipi.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.