Primer partit de pretemporada del Patí a Cerdanyola
Llorenç Mateo
21-08-2007 10:19
En el partit de pretemporada disputat ahir al vespre a Cerdanyola, com a conseqüència de la suspensió per estar la pista inundada del que s'havia de jugar diumenge a Vilanova, els locals es van imposar en la tercera part per 4 gols a 3.
En el que podriem anomenar "partit oficial" (dos parts) el Patí Vilanova es va imposar per 0 gols a 2.
En la tercera part en la que Alberto Mazón va fer jugar a tots els júniors desplaçats, els locals van remuntar un 0 a 3 i van finalitzar imposant la seva condició d'equip d'OK LLiga sobre els joves vilanovins.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.