Pel que fa al Parc del Garraf, els itineraris guiats es fan tots els diumenges de setembre, octubre, novembre i desembre (fins el dia 16). La sortida és a les 10 h del matí, amb quatre punts de trobada diferents, segons l'itinerari que es faci. Aquí trobareu més informació o al telèfon 627 978 569. També, al Parc del Garraf, i sota el títol Viu el Garraf en Família, s'han programat activitats familiars per viure, interpretar i estimar la natura.
Finalment, recordar que ja està en marxa el programa d'activitats de Viu el Parc dels parcs del Montnegre i el Corredor i del Garraf, Olèrdola i Foix. En podeu consultar els programes respectius a Internet: Viu el Parc o trucant al tel. 93 215 74 11 (feiners).
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.