Vegueria del Penedès

CICLISME

Francesc Godoy i Núria Padrisa guanyadors de la Triatlò Ciutat de Vilanova


Vilanova.cat

17-09-2007 23:07

La prova es va realitzar aquest diumenge a la nostra ciutat

La vuitena edició de la Triatlò Ciutat de Vilanova va comptar amb la participació de 500 esportistes. fdg/ maria

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El segon i tercer lloc, en categoria masculina, van ser per Albert Parreño, del C.N.Reus Ploms, i Xavier Llobet, del C.T.Manresa.

Pel que fa a la categoria femenina, la segona i tercera plaça la van aconseguir, Núria Miró i Montserrat Martínez, totes dues atletes membres del C.N.Reus Ploms.

La vuitena edició de la Triatlò Ciutat de Vilanova va comptar amb la participació de 500 esportistes de clubs de tot Catalunya. Consistent en 750 metres de natació, 20 quilòmetres de ciclisme i 5 quilòmetres de cursa a peu, la prova es va desenvolupar amb total normalitat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.