DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PATINATGE

Quatre patinadores de l'equip de la Fundació competiran aquest cap de setmana a Valéncia


VD

18-09-2007 16:02

La secció de patinatge de la unió d’esports base Vilanova i la Geltrú La Fundació informa que el proper dissabte 22 de setembre hi haurà quatre patinadores que viatjaran a competir a Valéncia. Les noies que han estat convidades a la proba que es farà el dissabte a la tarda són la Marta Serra, la Laia Salvador, la Isabel Nicolàs i l’Alba Oviedo.

D’altra banda, el diumenge 23 al matí, se celebren a Sitges uns passis de les categories Iniciació A i Certificat. En el passi per assolir la categoria d’Iniciació A hi participaran la Meritxell Bachero en la modalitat lliure i la Mireia Vinyals en la modalitat de figures obligatòries. Per aconseguir la de Certificat hi competiran la Sara Garcia en la modalitat lliure i la Paula Capella i la Laia Andrade en la modalitat de figures obligatòries.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.