Vegueria del Penedès

CUBELLES

El ple de Cubelles demana per unanimitat un Registre de la Propietat a Cubelles


Ajt Cubelles

20-09-2007 12:42

S'ha creat la plaça de Notari de 3a a Cubelles

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El municipi de Cubelles depèn del Registre de la Propietat de Vilanova. Això obliga als cubellencs i cubellenques a haver desplaçar-se a la capital del Garraf per a qualsevol gestió de registre documental. Recentment, el 9 de febrer, es va aprovar el RD 172/2007, sobre demarcació notarial, per la qual cosa es creava la Notaria de 3a a Cubelles i que "posa en evidència la necessitat de la creació paral·lela d'un registre de la propietat".

El regidor Joan Albet (CiU) va queixar-se del fet que "poblacions com Cunit, Calafell o Sant Pere de Ribes tenen el seu propi Registre de la Propietat" i va sentenciar que "és una injustícia per la que hem de lluitar perquè tenim dret".

Per la seva banda, el regidor de PPC Luis F. Álamán va mostrar el seu suport a la proposta del govern, però va demanar que "no s'utilitzi com a focs d'artifici, perquè molt em temo que serà molt difícil que ens ho concedeixin".

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.