Vegueria del Penedès

BARCELONA

6 estrenes mundials, 8 europees i 11 espanyoles a Docúpolis’07


VD

27-09-2007 21:46

Cartell promocional del festival.

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Entre els seleccionats a Millor Curt, comptem amb dues estrenes mundials, Les hommes invisibles (Els homes invisibles) de Valérianne Poidevin i Libro de Familia (Llibre de família) d’Alberto Bougleux. Studio Berçot, à lécole de la mode (Studio Berçot, l’escola de moda) de Valérie Garel i The Ballad of Betty French (La balada de Betty French) d’Adam Gutch, de la categoria Opera Prima, també seran presentats per primera vegada a nivell internacional. I per últim, entre els seleccionats per al Premi Off Docúpolis, Roaming Around (Carrerejant) de Brigitte Maria Bertele també serà estrena mundial.

A nivell europeu, s’estrenarà A Walk to Beautiful (Camí a la bellesa) de Mary Olive Smith (Millor documental), JR - Expo 2 rue de Chiel Aldershoff (Millor curt), Liza de Taras Tomenko (Millor Curt), Best in the West (Millor a l’oest) de Maryam Kazan (Òpera Prima), Dance for all (Dansa per a tots) de Viviane Blumenschein & Elena Bromund (Òpera Prima), Safa shel af echad (La llengua de ningú) de Dana Levy (Òpera Prima), Sueños de Polvorón (Somnis de Polvorón) de Gabriel Alijo (Òpera Prima) i Reyita (Reineta) d’Oliva Acosta i Elena Ortega (Off Docúpolis).

La programació de Docúpolis oferirà també en aquesta edició la oportunitat de veure documentals mai abans projectats a Espanya i Catalunya, sent significatiu el nombre d’estrenes al nostre país (11).

Naná’s diary (El diari de Naná) de Paschoal Samora (Millor documental)
Jimmy Rosenberg – de vader, de zoon & het talent (Jimmy Rosenberg – el pare, el fill i el talent) de Jeroen Berkvens (Millor documental)
Mein Vater, der Türke (El meu pare, el turc) de Marcus Vetter (Millor documental)
Welcome Europa (Benvinguda Europa) de Bruno Ulmer (Millor documental)
Encounter Point (Punt de trobada) de Julia Bacha i Ronit Ovni (Òpera Prima)
Ploha de Kostana Banovic (Òpera Prima)
As is Their Wont (Com ells volen) de Galia Adamovich (Millor Curt)
Dumili de Shorena Tevzadze (Millor Curt)
Everyday life of Roma Children from Block 71 (El dia a dia dels nens Roma) d’Ivana Todorovic (Millor Curt)
ShantyGARDENtown de Cagla Zencirci i Guillaume Giovanetti (Millor Curt)
Tierra Roja (Terra vermella) de Ramiro Gómez (Off Docúpolis)

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.