24 empreses del Garraf reben el distintiu de qualitat
VD
30-09-2007 23:26
Les empreses i entitats recullen el diploma i distintiu acreditatiu de compromís amb la millora de la qualitat en la Destinació en un acte celebrat a la Llotja de Mar de Barcelona
El passat dijous 27 de setembre durant la I Jornada Interdestinacions de la província de Barcelona que es va celebrar a la Casa Llotja de Mar de Barcelona, es van atorgar els diplomes a totes les empreses i entitats que han aconseguit la certificació a la província de Barcelona, entre les quals es trobaven les vint-i-quatre entitats que van superar el procés dimplantació del Sicted al Garraf. Aquestes han estat: lOficina de Turisme de Sitges, lOficina de Turisme de Vilanova i la Geltrú, lOficina de Turisme de Cubelles, les Platges de les Botigues, de Garraf, dels Balmins, de Sant Sebastià, de la Ribera i de la Barra de Sitges, la Platja Llarga de Cubelles, la Policia Local de Cubelles, lExposició Permanent del Clown Charlie Rivel, lAtenea Park Suites-Apartaments, Clos la Plana, lHotel Cèsar, lHotel Melià Sitges, lHotel Palou, la Residència Universitària Vila-Nova (Grup Qualitat SCCL), els restaurants El Velero, La Fitorra, i La Pedrera, La Fundació La Granja, lAgència de Viatges Serveis turístics Gaudir Viatges, Fruites i verdures Montse (Mercat Central).
Lacte va comptar amb la participació activa de diversos representants dempreses i entitats certificades que van exposar les seves experiències al llarg del procés en un taula rodona. En representació del Garraf hi va participar la Sra. Joanaina Escalas de lHotel César i el Restaurant La Fitorra de Vilanova i la Geltrú.
El Consorci de Turisme del Garraf, responsable de la implantació daquest sistema a la comarca, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona, porta la gestió daquesta iniciativa i sencarrega dorganitzar totes les activitats integrades en aquest projecte. Així des del seu inici shan realitzat diferents sessions de formació i jornades de treball. Aquestes sessions han tractat sobre conceptes clau de satisfacció en la destinació, a lempresa i sobre el rol dels professionals del sector. En les jornades sha treballat en profunditat sobre el Manual de Bones Pràctiques i en lelaboració de les enquestes de satisfacció del visitant -eines que es posen a labast de cada empresa o entitat participant per millorar la seva gestió, per mesurar la qualitat en la prestació dels seus serveis i també la satisfacció del visitant- A més, shan realitzat visites personalitzades a cada una de les empreses per tal de facilitar la implantació daquestes eines, alhora que compten amb lassessorament duna empresa consultora especialitzada i també amb eines davaluació del grau de satisfacció dels clients com son les enquestes que es realitzen als turistes.
Lexperiència que ens ha donat aquesta primera edició ha estat molt positiva i ens encoratja a seguir treballant en aquesta direcció. El proper més doctubre, començaran les primeres sessions formatives de la segona edició dimplantació del Sicted a la qual shan adherit més de 40 empreses
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.