Vegueria del Penedès

SITGES

40 anys fent una mica menys dura la realitat


VD

30-09-2007 17:51

Sitges celebra aquest any el 40 aniversari del Festival Internacional de Cinema de Catalunya

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Vitruvio Leo Burnett, l’Agència de Publicitat que porta col·laborant amb el festival des de ja fa 8 anys, també s’ha volgut afegir a aquesta celebració amb la campanya realitzada per aquest any “40 anys fent una mica menys dura la realitat”. Amb aquesta campanya es vol rendir un homenatge al propi festival, agraint 40 anys de treball per a portar a les seves pantalles els millor títols del cinema fantàstic.

No menys important serà l’homenatge que rebrà Blade Runner, que celebra el 25è aniversari de la seva estrena en aquesta ciutat, ambaixadora internacional del cinema fantàstic. VITRUVIO LEO BURNETT també desenvoluparà una campanya tribut a aquest gran clàssic del cinema fantàstic.

“40 anys fent una mica menys dura la realitat” s’uneix en aquesta edició a la saga de campanyes publicitàries que des de 1999 Vitruvio Leo Burnett ha estat desenvolupant per al Festival, unes campanyes que ja són habituals en el palmarès dels festivals internacionals de publicitat.

Dos dels spots de la passada edició del Festival (octubre de 2006) continuen obtenint destacats reconeixements: Marionetas s’incorpora a la col·lecció del Reina Sofía i el titulat Peluquería acaba d’aconseguir el Lleó de Bronze al Festival de Publicitat de Cannes.

Marionetas pertany a la campanya desenvolupada al voltant del concepte “la imaginació està a Sitges durant el Festival - no esperis imaginació en cap altre lloc” i ha obtingut el premi “Excel·lència Publicitària” de la segona edició del certamen “Publicitat al Museu” (organitzat pel IAA, International Advertising Association), que reconeix l’excel·lència i els valors artístics dels diferents elements que intervenen en els spots publicitaris.

En el passat Festival de Publicitat de Cannes Vitruvio Leo Burnett va aconseguir un Lleó de Bronze per l’spot Peluquería de la campanya dedicada a SITGES’06 en el 20è aniversari de la pel·lícula Blue Velvet de David Lynch. Anteriorment va obtenir el FIAP de Plata en el Festival Publicitario Iberoamericano, el Sol de Bronce a San Sebastián i va ser finalista al NY Festival i a l’Art Directors Club of Europe.

Aquest premi s’afegeix a la llarga trajectòria de guardons nacionals i internacionals fruit de la col·laboració de l’agència i el Festival des de l’any 1999. SITGES ha explorat, de la mà de Vitruvio Leo Burnett, tot tipus de camins creatius, apostant per la imaginació, la fantasia i tot allò inexplicable.

Els spots es poden veure a www.cinemasitges.com

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.