Queden suprimides dues parades, la de la plaça del Sol i la de la cantonada entre els carrers de València i de Saragossa. El bus acaba el seu recorregut a lavinguda de Vilafranca, aproximadament davant del Centre Cívic Tacó.
Les obres al carrer de la Fuensanta es van iniciar el 28 de setembre i es preveu que durin fins a l11 doctubre, de dilluns i divendres. Els trajectes afectats són els de la línia 2 des del càmping fins al Tacó. Els busos que allarguen el trajecte fins a la Masia del Notari no variaran el seu recorregut, ja que no solen entrar al carrer de la Fuensanta.
Aquests mateixos canvis en la línia 2 del bus urbà es repetiran uns dies més tard. La causa seran unes obres al carrer de València, entre la plaça del Sol i el carrer de Sevilla, que estan previstes entre el 17 i el 26 doctubre.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.