DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

SITGES

Crisi carnívora a Sitges


VD

10-10-2007 23:05

La crisi carnívora promet fomentar el gènere dels dibuixos animats i fer riure a un públic adult

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

Sitges ha acollit aquest setmana la roda de premsa de La “crisi carnívora”, que ha comptat amb la presència de Pedro Rivero (director), els responsables de l'equip d'animació Nikodemo i els actors que presten la seva veu als principals personatges: Enrique San Francisco, Pablo Carbonell i Álex Angulo.

Amb la simpatia i el bon humor que els caracteritza, els actors van comentar la dificultat que comporta doblegar a personatges d'animació; el repte ha estat gran degut a que cadascun dels animals protagonistes estan tan carregats de molts matisos.

Rodada en Flash, La crisi carnívora promet fomentar el gènere dels dibuixos animats i fer riure a un públic adult una mica allunyat d'aquest tipus de produccions.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.