DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Ryoo Seung-wan, a Sitges


VD

14-10-2007 21:24

A la roda de premsa va assistir Ryoo Seung-wan, director coreà que en l'any 2002 va presentar en aquest mateix festival el film No Blood, No Tears. “Mentre altres cinemes es dediquen a observar-la, el cinema coreà experimenta amb la violència”, va declarar.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.