Vegueria del Penedès

TENNIS PLATJA

Sitges acull les finals del II Màsters de Tennis Platja


VD

23-10-2007 22:39

Els esportistes van demostrar un bon nivell de joc i una excel·lent preparació física

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Mir i Monfort, campions de Catalunya i quarts caps de sèrie del torneig, es van imposar en un torneig que tenia a la parella formada per David Guillén i Àlex Sellés com a primers favorits. Per la seva banda, Egea i Duran van confirmar l’hegemonia exhibida durant tota la temporada, en què han guanyat les vuit proves que han disputat i les cinc darreres, inclosa aquesta de forma consecutiva.

En categoria mixta, Duran i Sellés van confirmar la seva condició de campions de Catalunya i de segons caps de sèrie en una prova que tenia com a grans favorits la parella formada per Patrícia Colomina i Iván Mestres. En aquest fi de festa de la temporada del Canon Beach Tennis Tour-II Circuit Català de Tennis Platja van participar els 16 millors jugadors i jugadores d’aquesta especialitat i, a més a més, es va celebrar un torneig obert i un de juvenil per donar a conèixer el tennis platja. Des del Club Natació Sitges, l’organització del torneig ha suposat una mostra més de la seva relació amb la vila i l’esport.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.