PUBLICITAT
OLIVELLA
28-10-2007 11:28
Segons han informat els Bombers, l'incendi ha tingut lloc aquest dissabte a la matinada al carrer Via Làctea d'una urbanització d'Olivella. La parella i el seu nadó van ser traslladats a l'hospital Sant Camil de Sant Pere de Ribes per inhalació lleu de fum.
Cap a dos quarts de dues de la nit, els bombers han rebut un avís per un incendi en un apartament de les Colines Est, situat al número 12. El foc ha afectat l'apartament 1B, a la segona planta de l'edifici, i la porta de l'apartament 1A. De fet, els ferits estaven en un pis veí, l'apartament número 3. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat cinc vehicles dels bombers que han controlat l'incendi en escassament un quart d'hora.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT