SITGES
28-10-2007 21:41
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En total s’han editat 10.000 exemplars de la guia dividits en dues versions, una català / francès i una altra anglès / castellà. La seva periodicitat és de 6 mesos i per tant, l’edició per als mesos d’estiu es publicarà a l’abril de 2008.
“Best Sitges Menjar i Comprar a Sitges” té un disseny actual i unes fitxes molt pràctiques de cadascun dels establiments, amb informació útil sobre la seva especialitat, horari, serveis que ofereixen i contactes.
A la informació de cada fitxa, l’acompanyen dues fotografies que posen al descobert el millor de l’oferta gastronòmica i comercial de Sitges.
De moment, la guia s’ha repartit en comerços, restaurants, hotels i oficines de Turisme de Sitges i, en els propers mesos, també es distribuirà a fires nacionals i internacionals, i en accions promocionals on participarà Turisme de Sitges, com la fira de Londres World Travel Market i l’EBTM de Barcelona, dues de les cites per a professionals turístics més importants del món en el darrer trimestre d’aquest 2007.
Aquesta és la primera acció del Club de Comerç i Gastronomia Best Sitges de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges, que té com a objectiu la dinamització econòmica i la promoció exterior de la vila.
Turisme de Sitges ja està treballant en altres productes i en els propers mesos, coincidint amb la campanya de Nadal, llançarà la Best Sitges card, tant per als ciutadans de la vila com per a visitants. La finalitat d’aquesta targeta és que a Sitges hi hagi consum durant tot l’any i crear sinergies entre els establiments per optimitzar l’esforç promocional.
Finalment, la pàgina web de Best Sitges, www.bestsitges.cat, on hi apareixeran tots els establiments adherits i donarà informació sobre el programa, entrarà en funcionament el proper mes de novembre.
PUBLICITAT
PUBLICITAT