Vegueria del Penedès

GARRAF

Rutes adaptades pel parc natural


VD

30-10-2007 9:56

“La Caixa” i la Diputació presenten dos itineraris adaptats per gaudir de la natura amb els cinc sentits al Parc del Garraf

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Tocar, escoltar, olorar, endevinar...són algunes de les propostes que es trobaran els usuaris del dos itineraris adaptats al Parc del Garraf. Una iniciativa realitzada gràcies al conveni de col•laboració entre l'Obra Social “la Caixa” i la Diputació de Barcelona. I és que fer accessibles les àrees naturals a les persones amb alguna discapacitat és un dels objectius prioritaris de l'acord signat entre ambdues institucions, que es farà públic aquest dimecres al matí.

En aquesta línia, al Parc del Garraf s'han executat dos projectes: l'itinerari botànic adaptat de La Pleta per a persones amb dificultats de mobilitat i l'itinerari sensorial de Can Grau dirigit a persones amb discapacitats visuals. Es tracta però d'iniciatives inclusives, és a dir, a les quals hi pot participar tothom.

Els dos itineraris circulars que conviden a l'exploració i a la descoberta de l'entorn a través dels cinc sentits amb una doble finalitat: la millora del medi i la integració de persones amb risc d'exclusió es presentaran aquest dimecres.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.