Vegueria del Penedès

COMARCA

Tranquil·litat en la primera nit de patrulla


VD

01-11-2007 20:53

Els Mossos han gestionat tres detencions, han tramitat dues denúncies i han assistit tretze incidents

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'Àrea Bàsica Policial del Garraf, amb la seu central a la prefectura de Vilanova i la Geltrú, ha gestionat en les primeres 12 hores de servei tres detencions practicades per les policies locals de Vilanova, Sant Pere de Ribes i Sitges. Segons han informat els Mossos, les detencions han estat fruit de dos casos de violència domèstica i un atemptat als agents de l'autoritat.

La primera jornada també ha deixat un registre de 13 incidents: alarmes que s'han activat per diversos motius, persones que causaven inseguretat, assistència o auxili a algun ciutadà, baralles en espais públics, danys a la propietat privada, etc. A més, s'han presentat 2 a la comissaria de Vilanova.

 

 

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.