SITGES
08-11-2007 11:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest dilluns, abans de la celebració de la sessió plenària del mes de novembre, es va constituir el Vè Consell d’Infants, format per un total de 22 nens i nenes de cinquè i de sisè de primària dels centres educatius de Sitges. Cada any es renova la meitat dels seus components per constituir novament aquest òrgan de participació ciutadana. Els consellers i conselleres van prendre possessió del seu càrrec al Saló de Plens de l’Ajuntament davant la presència de l’alcalde Jordi Baijet, d’altres regidors i dels seus familiars.
Des de fa cinc anys aquesta iniciativa permet als alumnes de les escoles de la vila participar en la vida municipal. Fins ara, en el Consell d’Infants s’han treballat els projectes de les fonts d’aigua potable, del carril bici, de la netedat de la vila o del parc de Can Robert.
El Vè Consell d’Infants de Sitges que treballarà durant aquest curs 2007-2008 està format per Llorenç Martínez, Marcus B. de Barry, Miguel Rodrigo, Daniel Bríñez i Raquel Aturiac del CEIP Esteve Barrachina; Sergi Parés, Enric Sales, Sara Miquel i Dídac Tirado del CEIP Miquel Utrillo; Agustín Blumenfeld, Hanna Gascoine, Mia Sitjà, Paula de la Matta i Jacobo Salamanca del CEIP Maria Ossó; Iván Royo, Aina Pascual, Carla Comas i Guillem Solano de l’Escola Pia; Claudia Matas i Carlos F. Villar de l’Escola Escaan; Marina Cullell del barri de Les Botigues de Sitges i Aleix Alba del poble de Garraf.
PUBLICITAT
PUBLICITAT