DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CUBELLES

Cubelles invertirà 22.662,52€ per a la millora de l'enllumenat públic


Ajt Cubelles

20-11-2007 21:39

La Brigada d'Obres i Serveis tindrà una nova nau on concentrar i racionalitzar tots els seus serveis

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

El regidor ha explicat que s’invertirà també en "la renovació de part de la xarxa elèctrica del conjunt del municipi, sobretot en tot el tema referent a la seguretat i a l’economia de la despesa del servei". Per a Joan Albet "la utilització més racional de la llum ens pot comportar beneficis importants i la realitat és que cal una actuació que ha de ser a nivell global".

D’altra banda, es destinaran 529.683,84 € per a la construcció d'unes naus al Polígon Industrial Les Salines destinades a la Brigada Municipal d'Obres i Serveis Viaris. Aquesta inversió permetrà "deixar de pagar el lloguer de diverses naus i racionalitzar els serveis, ja que els tindrem tots agrupats".

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.