Vegueria del Penedès

VNG

El PP demana una auditoria dels comptes municipals


Grup Municipal Popular de Vila

27-11-2007 9:48

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Grup Municipal Popular a expressat preocupació per l’estat de comptes municipals, que provoca el fet que el tancament de l’any 2006, contemplés 8 milions d’euros com a ingressos, quan en realitat no s’havien ingressat efectivament.

Inversions de la Generalitat al Garraf

En una segona moció que es debatrà en aquest ple, els regidors populars manifesten la preocupació pel fet que les inversions previstes de la Generalitat a la nostra comarca l’any 2008, suposen un descens important de les previstes l’any 2007, i signifiquen situar el Garraf com la comarca de Catalunya amb menys inversió per habitant.

Per tant es demana al Govern de la Generalitat que atengui les inversions que li siguin requerides pels diferents Ajuntaments de la comarca, així com del Consell Comarcal del Garraf, i les inclogui en les inversions previstes per a l’exercici 2008.

Policia Local

Finalment el Grup Municipal Popular presentarà una tercera moció en que es demana a l’Equip de Govern redimensionar la plantilla de la Policia Local de la nostra ciutat per tal d’assolir, en un màxim de 2 anys, una ràtio de cobertura de 2 policies locals per cada mil habitants. Realitzar les previsions pressupostaries necessàries. Realitzar un estudi que determini les necessitats de Vilanova i la Geltrú en relació als efectius reals dels Mossos d’Esquadra i la Policia Local, i finalment dotar a la Policia Local de les instal.lacions i mitjans adequats.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.