Vegueria del Penedès

CUBELLES

L'Ajuntament aposta per canviar el concepte d'urbanitzacions a barris


Ajt Cubelles

29-11-2007 13:07

La regidoria de Barris es planteja la creació de centres socials descentralitzats a diferents urbanitzacions

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Albet creu que "cal un estudi per veure'n la viabilitat i poder analitzar si els barris tenen la singularitat per ser considerats com a tal". El regidor creu que tot plegat "depèn del nombre d’habitants amb capacitat de gestió per tirar endavant els projectes que es portin a terme", i que tinguin una "seu social". En aquest sentit, Joan Albet creu que "abans de res cal fer una planificació global".

Pel que fa a la seu social dels barris, Joan Albet afirma que "aquests centres rebrien inversió pública i es dinamitzarien des del mateix Ajuntament". El regidor també creu que "zones com La Solana, La Gaviota, Mota de Sant Pere i Les Salines, on es contempla la ubicació d’aquests centres, permetrien canviar el concepte d’urbanitzacions a barris".

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.