PUBLICITAT
COMARCA
09-12-2007 21:52
Internet ofereix a comercials i administracions una porta d'accés ràpid a milers d'usuaris que han fet dels mitjans digitals el seu principal canal d'informació i, el que és més important, aquesta tendència és comuna a tots els segments de la població. Per això no sorprèn que la inversió publicitària global a internet hagi de duplicar el seu percentatge entre el 2006 i el 2010 en detriment dels mitjans clàssics com són la ràdio, la premsa i les revistes. De fet, es calcula que al final del 2007, la publicitat a internet representarà més de 36 bilions de dòlars, uns 5 bilions més sobre les estimacions del desembre de 2006.
En aquest sentit, el mitjà creixerà un 24% al 2008 i un 69% més al llarg dels tres proprs anys fins arribar als 61 bilions de dòlars al 2010. Com a contrast, es preveu que els mitjans tradicionals creixeran un 5% al llarg del proper any i un 14% en el període 2007-2010.
Contagiats de la tendència general del mercat, els empresaris comarcals han començat a veure en VilanovaDigital una plataforma sòlida on posar la seva publicitat. El nou disseny del diari elèctrònic, el pes de la interacció dels usuaris i la solvència com a canal d'informació han fet que els anunciats s'apropin a VilanovaDigital i que algunes administracions locals i comarcals projectin les seves campanyes sense discriminar els mitjans digitals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT