Vegueria del Penedès

COMARCA

La publicitat mira cap a la xarxa


VD

09-12-2007 21:52

La inversió publicitària a internet duplicarà la que es faci a la ràdio al 2008

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Internet ofereix a comercials i administracions una porta d'accés ràpid a milers d'usuaris que han fet dels mitjans digitals el seu principal canal d'informació i, el que és més important, aquesta tendència és comuna a tots els segments de la població. Per això no sorprèn que la inversió publicitària global a internet hagi de duplicar el seu percentatge entre el 2006 i el 2010 en detriment dels mitjans clàssics com són la ràdio, la premsa i les revistes. De fet, es calcula que al final del 2007, la publicitat a internet representarà més de 36 bilions de dòlars, uns 5 bilions més sobre les estimacions del desembre de 2006.

En aquest sentit, el mitjà creixerà un 24% al 2008 i un 69% més al llarg dels tres proprs anys fins arribar als 61 bilions de dòlars al 2010. Com a contrast, es preveu que els mitjans tradicionals creixeran un 5% al llarg del proper any i un 14% en el període 2007-2010.

Contagiats de la tendència general del mercat, els empresaris comarcals han començat a veure en VilanovaDigital una plataforma sòlida on posar la seva publicitat. El nou disseny del diari elèctrònic, el pes de la interacció dels usuaris i la solvència com a canal d'informació han fet que els anunciats s'apropin a VilanovaDigital i que algunes administracions locals i comarcals projectin les seves campanyes sense discriminar els mitjans digitals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.