DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

L'OAC de Sitges atén més de 15.000 persones en els primers deu mesos


VD

12-12-2007 23:03

Els sitgetans han realitzat gairebé 25.000 gestions a la nova oficina que a partir del proper 2 de gener esdevindrà la finestreta única de relació entre la ciutadania i l’Administració local

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

De l’ampli ventall de tràmits que ofereix l’OAC destaca, per ser el més demandat amb un 44% del total d’atencions, el Padró Municipal d’Habitants, seguit de la informació general sobre Sitges amb un 18% i el registre de documents amb un 17%.

D’altra banda, a partir del proper 2 de gener, l’OAC fa un nou pas adreçat a l’establiment d’una finestra única de relació de la ciutadania de la vila amb l’Ajuntament amb la unificació dels serveis d’atenció al públic que fins ara s’oferien a l’OAC de l’edifici consistorial, situada a la plaça de l’Ajuntament, i a les instal·lacions de l’àrea de Territori, Paisatge, Medi Ambient i Habitatge a Les Pruelles, que passaran a oferir-se des de l’OAC Centre, ubicada a l’Oasis.

Aquesta mesura persegueix oferir a la ciutadania un millor i major servei, ja que l’OAC Centre està oberta en uns horaris adaptats a les necessitats de la ciutadania: de dilluns a dijous ininterrompudament en horari de matí i tarda, i els divendres i dissabtes al matí.

Finalment, l’OAC posa a disposició de la ciutadania el telèfon d’atenció ciutadana 010 que, amb el preu d’una trucada local, ofereix tota la informació que es pot obtenir de manera presencial.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.