SITGES
02-01-2008 20:34
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El mar, la sorra, els banyistes i el paisatge han estat els motius d’inspiració dels artistes i la majoria de les creacions van quedar instal·lades des del passat mes de juliol als accessos de les platges. Els artistes que han col·laborat en l’edició d’aquesta “Guia d’Art de les Platges de Sitges” són Cristòfol Almirall, Jordi Baijet, Lluís Barbadillo, Blanca Benítez, Daniel Brull Pruna, Mercè Colina, Artur Duc, Marcial, Manel Ferré, Dolors Luján, Ramón Manzañido, Enrique Martínez, Pilar Mena, Rafael Monzó, Carmen Nicolás, Carme Parellada, Isabel Pruna, Magda Querol, Javier Rey i Ferré Veciana.
Les obres originals formen part de la col·lecció privada de la Fundació Ave Maria, però per donar l’oportunitat a tothom de gaudir-les l’entitat sitgetana ha editat dos jocs d’onze postals amb aquestes obres que es poden adquirir a un preu de 8 euros. La recaptació obtinguda de la venda de les postals es destina íntegrament a la Fundació Ave Maria pel nou programari per a l’estimulació cerebral i sensorial de persones dependents.
PUBLICITAT
PUBLICITAT