DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CUBELLES

El Govern qualifica de 'mínima i poc representativa' la participació a la manifestació


Ajt Cubelles

20-01-2008 22:44

Albet destaca la

En la mateixa línia es manifestava el primer Tinent d’Alcalde, Joan Albet, qui feia dues valoracions. Pel que fa a la manifestació, Albet afirmava que els manifestants no superaven "el 0'75% de la població empadronada a Cubelles, tenint en compte que hi havia tres partits polítics convocant la manifestació". Albet qualificava de "mínima" la participació dels manifestants i de "nul·la, la capacitat de convocatòria dels partits polítics convocants". El regidor convergent també destacava "la manipulació que els partits polítics, com ICV, han fet de la Plataforma", ja que considera que "els polítics han de fer política a l’Ajuntament". Finalment, Joan Albet deia que "cal valorar les signatures presentades" ja que "hi ha signatures de persones que no tenen cap tipus de vinculació amb Cubelles" i que , per tant "no serien vàlides ni representatives".

D’altra banda, Joan Rodríguez Serra, segon Tinent d’Alcalde, valorava com a "important" la participació ciutadana en relació a una manifestació "malgrat que sigui una representació molt petita del municipi". Rodríguez Serra avançava que "el Govern seguirà treballant pel municipi per dotar Cubelles dels serveis i infraestructures que necessiti".

Més informació

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.