SITGES
22-01-2008 20:03
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Des del passat dissabte, Sitges s’ha afegit a aquesta llista de ciutats amb la inauguració, a càrrec de l’alcalde Jordi Baijet, de la seva obra “Bottrop” a la rotonda de Can Perico, en el marc del Pla d’Escultures del govern municipal, iniciat amb la de Xavier Corberó a la rotonda del Passeig Vilafranca i el Camí dels Capellans i la d’Antoni Rosselló a la de la prolongació de l’avinguda Sofia i el Camí dels Capellans.
L’escultura d’Alfaro que presideix la cruïlla del passeig Vilanova amb el passeig Vilafranca és una obra d’acer inoxidable de 4 metres d’alçada, en la qual l’artista valencià aplica els seus coneixements geomètrics jugant amb la llum. Paral·lelament, l’escultor valencià és el protagonista d’una petita exposició a l’edifici Miramar, amb una dotzena de les seves escultures museístiques, fins al proper 17 de febrer.
Andreu Alfaro aposta per una gran diversitat de materials a l’hora de fer les seves escultures: des de l’acer inoxidable o l’alumini fins a la fusta. L’artista té la capacitat d’emocionar amb la seva extensa col·lecció i ha estat etiquetat de transvanguardista i de minimalista, però ningú discuteix que les seves obres juguen amb matisos, amb la llum i el color, i que creen suggerents formes abstractes que conviden a pensar en valors com la democràcia i la llibertat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT