SITGES
24-02-2008 17:55
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En la mostra “BQ.ART 07”, que s’inaugurarà a les 19 hores amb la presència del 1r Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Sitges, Armand Paco, i del president de la Federació Catalana de Basquetbol i de la Fundació del Bàsquet Català, Enric Piquet, es poden observar les dotze obres presentades en la segona edició d’aquest certamen, comissariada per Mario Pasqualotto, i que es va celebrar a finals de l’any passat.
“Concentració” d’Ignasi Villares va aconseguir el trofeu com a obra vencedora del concurs, després de rebre 18 punts del jurat, mentre que “Globetrotter” de Toni Moranta va rebre el reconeixement de segona obra. El vídeo “Fes-ho” de Joan Ill i la fotografia digital de Francisco Rodríguez Ayuso també van ser distingides.
Aquest acte cultural forma part del programa d’actes oficial de la Comissió Organitzadora del nomenament de Sitges com a Ciutat del Bàsquet Català d’enguany.
PUBLICITAT
PUBLICITAT