SANT PERE DE RIBES
04-03-2008 22:48
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Així, en l’al·legació presentada, s’advoca per revisar les diferències de tractament urbanístic i circulatori entre els diversos trams de l’obra per garantir un eix comercial únic en què tots els establiments resultin beneficiats igualment i en el qual els veïns també rebin similars prestacions. En la mateixa línia es demana que hi hagi zones de càrrega i descàrrega adequades en tots els trams de la intervenció i aparcament en les àrees adjacents.
D’altra banda, es demana una solució ecològica per al clavegueram que separi aigües pluvials d’aigües residuals. També es vol assegurar que el treball en les conduccions no sigui de mínims sinó de futur, així es demana preveure necessitats en matèria de gas, cablejat òptic i soterrament de línies elèctriques. Quant a l’estètica, es demana coherència amb els tractaments urbanístics d’altres zones recentment urbanitzades. CiU-ViA també reclama la màxima informació sobre les contribucions especials previstes.
En un altre àmbit d’acció, CiU-ViA vol mostrar el seu posicionament inicial en un tema clau per al municipi com és el futur tren orbital. Per a CiU-ViA la clau de volta és garantir la qualitat de vida dels ciutadans.
Això té una doble dimensió: d’una banda, que la futura infraestructura presti el màxim de serveis possibles i en les millors condicions a les persones que resideixen al municipi. De l’altra, que sigui una intervenció mínimament agressiva amb el medi on viuen les persones. El terme ja suporta importants infraestructures d’alt impacte ambiental, raó per la qual les decisions entorn del futur ferrocarril han de ser ponderades i tècnicament impecables. Amb aquest plantejament de partida, CiU-ViA vol manifestar la màxima disposició per aconseguir una posició unitària de totes les forces locals.
PUBLICITAT
PUBLICITAT