Vegueria del Penedès

SITGES

La UGT inaugura nova seu a sitges


VD

09-03-2008 21:36

Participaran a l'acte el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; el secretari general de la UGT de l'Anoia, Alt Penedès i Garraf, Francesc Rica, i l'alcalde de Sitges, Jordi Baijet

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Amb aquest ja són dos els locals de què disposa la nostra organització al Garraf, després del de Vilanova. El nou punt d'atenció de la UGT a Sitges, de 220 metres quadrats, oferirà servei d'assessorament laboral i estarà dirigit principalment als treballadors i les treballadores de l'hostaleria i el turisme, primera activitat econòmica de la zona. En el futur s'oferirà també servei d'informació i assessorament especialitzat a les persones immigrades i als treballadors i treballadores autònoms.

Sitges va ser un dels punts d'origen del sindicalisme al Garraf, i per això, la sala d'actes de la nova seu portarà el nom de Joan Duran i Ferret, líder de la UGT de començaments del segle XX originari de la ciutat. Amb el nou local de Sitges, la UGT espera consolidar la seva implantació i millorar el seu servei als treballadors i les treballadores de la comarca del Garraf, on és la primera força sindical, amb més de 2.000 afiliats i afiliades.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.