PUBLICITAT
SITGES
16-03-2008 16:36
L'Ajuntament, que va aprovar per unanimitat en el Ple l’acceptació de la donació, ha manifestat la seva satisfacció i el seu agraïment per veu de l'Alcalde, en un acte de signatura amb la família Jou. Per la seva part, el director del Consorci del Patrimoni, Antoni Sella, també va mostrar el seu agraïment pel que havia estat un acte de voluntat de la família i va manifestar la gran satisfacció que representa l’acollir la peça. A més, va recordar que l'obra de l'escultor Jou és visible en els magnífics capitells del Palau Maricel.
L’obra de l’escultor noucentista, Pere Jou i Francisco, datada en els anys 1950, realitzada en pedra i de més d’un metre d’alçada, representa una dona mediterrània, nua, amb el genoll esquerre a terra i el dret aixecat, el cos dret, el cap mirant enlaire i amb un gotim de raïm que la mà dreta acosta a la galta mentre la mà esquerra ajuda a sostenir-lo dret.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT