DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

La propera jornada de l’OK Lliga es presenta interessantíssima cara al descens i play off


Llorenç Mateo

27-03-2008 9:52

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La 28èna jornada de la lliga regular de l’OK Lliga que es jugarà aquest cap de setmana es presenta quasi clau cara als equips involucrats en la lluita pel descens com pels que han de buscar un lloc propici cara als encreuaments del play off pel títol, i més si cal desprès dels resultats de la jornada intersetmanal jugada entre dilluns i ahir dimecres.

Cara al descens el Cerdanyola, te l’aigua al coll, desprès de la derrota d’ahir davant el Mataró, ja que ha de visitar a un Lloret a qui li resten sols tres punts per estar totalment salvat. Per la seva banda el Noia serà un dels àrbitres d’aquesta lluita pel descens ja que rebrà dissabte al Voltregà, que ha revifat i molt per seguidament anar a Vilafranca, que visitarà amb poques opcions al Barça.

Un altre equip amb problemes es el Lleida que rebrà al Liceo, amb els gallecs tenint el quart lloc a tocar els dits. Aquest partit es per la nostra opinió clau pels de la Terra Ferma, perquè desprès aniran a Voltregà i .........

En la part alta el Vilanova, en ratxa, rebrà a l’irregular Igualada, i si guanya te el play off a les seves mans, malgrat que la victòria del Mataró ahir a Cerdanyola ha embolicat el tema.

La lluita per ocupar del 3èr al 7è lloc donarà les clàssiques sorpreses per allò d’evitar el desplaçament a Corunya i Tenerife.

En fi una jornada per estar, com ara el Vilanova, depenent d’un mateix i amb la tranquil•litat de la permanència assegurada

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.