PUBLICITAT
COMARCA
05-08-2008 19:01
El pla s’ha activat en alerta ateses les previsions del Servei Meteorològic de Catalunya, el qual ha emès un avís de situació meteorològica de risc nivell 2 que indica que entre avui i dijous es poden superar els llindars de calor.
En aquest sentit, és possible que avui es superin els 38º a l’interior del país, els 36º al pre-litoral i els 33º al litoral. Demà serà probable que es superin aquestes temperatures.
Davant d’aquesta onada de calor, el departament de Salut aconsella:
- Controlar la temperatura a casa (tancar les persianes durant el dia, o obrir les finestres a la nit, per exemple)
- Evitar el sol directe al carrer (Portar una gorra o un barret, utilitzar roba lleugera, caminar per l’ombra, i portar aigua)
- Limitar l’activitat física a les hores de més calor
- Les persones grans, especialment per sobre de 75 anys, són el grup de risc en cas d’onada de calor, així com les persones amb malalties cròniques, entre d’altres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT