DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FUTBOL FEMENÍ

Les noies de la Unió d'Esport Base, satisfetes de l'intercanvi europeu


VD

13-08-2008 20:04

Conèixer a gent d’altres països i practicar esports diferents són els aspectes que més els ha agradat

El passat mes de juliol cinc representants de la secció de futbol femení de la Fundació Privada d’Unió d’Esport Base de Vilanova van viatjar fins a Mérignac per participar en el projecte ‘El rugby: una eina d’integració eficaç per a les noies a Europa’.

El projecte formava part d’una subvenció del programa europeu ‘Joves en acció’, organitzada per la regidoria de Joventut, Llengua i Agermanaments, conjuntament amb la regidoria d’Esports, de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l’associació Drop de Béton de Mérignac.

L’objectiu consistia en que quatre noies i un monitor de països com Portugal, Itàlia, França i Espanya descobrissin una cultura, una regió, un patrimoni i un esport diferent, posant en comú valors com la integració i la socialització que impliquen la pràctica d’un esport.

Durant una setmana i amb un programa molt atapeït fent diferents tallers, visites a Bordeaux i a la duna de Pyla i practicant esports com el rugby i el surf, els objectius es van aconseguir.

Les participants han valorat positivament la trobada i destaquen el fet de conèixer i relacionar-se amb gent d’altres països i practicar esports diferents.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.