Vegueria del Penedès

COMARCA

Un únic accident mortal en el primer semestre del 2008 al Garraf


VD

27-08-2008 18:35

El descens de la sinistralitat continua la tendència reductora registrada al 2007 quan hi va haver quatre morts a les vies interurbanes, cinc menys que a l’any 2006

Imatge d'arxiu d'un accident de trànsit a la carretera C-31, entre Vilanova i Cubelles.

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Es va produir el 6 d’abril a la C-15b, en el seu pas per Sant Pere de Ribes i en el qual es van veure implicats una motocicleta i una furgoneta. Com a conseqüència de l’accident, va resultat mort el conductor del vehicle de dues rodes, de 44 anys i veí de Terrassa. En el mateix període del 2007 hi van haver tres morts a les carreteres garrafenques.

Aquesta tendència reductora de la sinistralitat a la comarca del Garraf es va registrar també en els anys anteriors i aquest 2008 s’està consolidant. Les vies interurbanes garrafenques van experimentar al llarg del 2007 una disminució de la mortalitat en accidents de trànsit respecte de les xifres registrades en els dos anys anteriors en la mateixa comarca. L’any passat a les carreteres de la comarca del Garraf hi van haver tres accidents mortals amb un resultat de quatre víctimes. Al 2006 es van produir sis sinistres amb nou morts, el que suposa un descens del 55,5%. L’any anterior, el 2005, es van lamentar deu víctimes a la comarca del Garraf.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.