Vegueria del Penedès

CANYELLES

La urbanització del sector de les Palmeres, més aprop


VD

04-09-2008 23:40

El govern preveu aprovar de forma inicial el projecte de reparcel·lació a finals d'aquest any

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'Ajuntament de Canyelles va crear l'any 2004 l'Oficina de Desenvolupament Urbanístic (ODU) i va decidis desbloquejar la situació urbanística del sector de Les Palmeres, canviant el sistema de gestió urbanística de compensació a cooperació. Ara, el projecte d'urbanització i el de reparcel·lació de les Palmeres està tancant-se i des del govern es preveu que es pugui aprovar de forma inicial a finals d'aquest any o principis del 2009.

En relació amb la preceptiva reparcel·lació de l’àmbit urbanístic de Les Palmeres, des del govern s'ha manifestat que "es fa necessari explicar que la reparcel·lació no és una voluntat política, sinó que és un requisit de la Llei. És la Llei qui diu com cal tractar un àmbit urbanístic i com ha de ser l'instrument que és una reparcel·lació: és a dir, la justa distribució de beneficis i càrregues del sector."

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.