Vegueria del Penedès

SITGES

City of Ember, pel·lícula de clausura del Festival de Sitges


VD

14-09-2008 17:44

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

City of Ember, de Gil Kenan i protagonitzada per Tim Robbins, Bill Murray i Martin Landau, serà la pel·lícula de cloenda de la 41ª edició.

Caroline Thompson, l'habitual colaboradora de Tim Burton, adapta les exitoses novel·les de Jeanne Duprau al voltant d'una ciudat llegendària situada a l'interior de la Terra. Impressionant direcció artística per a una fantasia familiar de tons obscurs dirigida pel responsable de la magnífica Monster House (2006).

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.