PUBLICITAT
TENNIS TAULA
22-09-2008 20:00
Tres jugadors es van desplaçar a Sant Celoni per la disputa de l’open de la vila. Jordi Cepero va arribar a setzens de final despres de guanyar a Marc Galofré del Cubelles i perdre amb Ernest Galindo del Sant Cugat. Genis Domenech perdia a 1/32 de final contra el complicat jugador defensiu del Vilafranca Manel Menal i en la mateixa ronda també perdia Jose Antonio Sanchez.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT