Vegueria del Penedès

SITGES

Joventut presenta una imatge per acompanyar les campanyes informatives


VD

22-09-2008 23:12

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La imatge de Joventut ha de servir perquè la gent jove pugui identificar les informacions, de entre d'altres, que van adreçades especialment a ells. Amb la voluntat d'apropar-se al col•lectiu fent servir els seus llenguatges, la nova imatge té un caire desinstitucionalitzat i servirà de recurs per a totes les campanyes informatives. Amb aquests criteris, la regidora de Joventut Elisabeth Pérez la va presentar davant els mitjans de comunicació el passat divendres.

La nova marca va ser seleccionada de entre d'altres projectes per un tribunal composat per professionals del sector i està realitzada per la jove Emma Redondo, un fet que permet visualitzar la creació jove de la vila. No vol identificar a tribus urbanes, diu la creadora, i la imatge és versàtil i té diferents aplicacions com, per exemple, la realització de samarretes. En quant a la psicologia de la imatge, moviment, acció i creativitat són els seus atributs.


Un carnet jove per a les activitats

Una altra de les aplicacions previstes serà la d'un "carnet jove" que es distribuirà gratuïtament entre els joves sitgetans i que donarà accés a les activitats programades. L'anunci d'aquesta iniciativa per part de la regidora lliga directament amb un programa d'activitats dissenyat especialment pels joves.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.