DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

La DO Penedès es comença a moure


Imma Pulido

30-09-2008 20:28

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El Pla ha de marcar les línies de futur de la Denominació i està sent redactat per professionals econòmics que ja han tancat la ronda d’entrevistes amb els agricultors i pretenen iniciar ara les trobades amb empresaris, elaboradors, etc.

El document es redactarà en quatre períodes que s’han iniciat aquest estiu amb una diagnosi de la situació actual del sector feta a partir de sondeigs i enquestes entre viticultors i elaboradors per “copsar la realitat del sector” segons el director de la Do, Josep Ribas.

El pla estratègic, segons resa el seu document d’objectius es crea per “millorar la posició dels vins del Penedes al mercat dotant-los d’una personalitat diferenciadora que permeti aconseguir un increment sostenible en els nivells de comercialització i rendibilitat i també incrementar la seva notorietat i imatge”. Ribas fa un èmfasi especial en el terme diferenciador tot remarcant que cal buscar aquells elements que fan singulars els vins penedesencs i potenciar-los.

El president, Francesc Pascual, recorda que s’ha de continuar treballant per confeccionar les línies d’actuació i presentar les conclusions definitives al mes de novembre, quan es creu que el document podria estar enllestit.

Serà aleshores quan Pascual haurà da posar el seu càrrec de nou sobre la taula ja que la seva elecció va ser condicionada a una temporalitat que cada vegada més veus posen en dubte fent valdre aquella dita que més o menys diu: si alguna cosa funciona, perquè canviar-la?

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.