SITGES
01-10-2008 23:32
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La secció oficial del Festival Internacional de Cinema de Catalunya acull alguns dels títols més destacats de la producció catalana de cinema fantàstic d'aquest any. Així, Sexykiller, dirigida per Miguel Martí (Mediapro), competirà a Sitges després del seu pas pel Festival de Toronto. D'altra banda, també seran presents Transsiberian de Brad Anderson (Filmax Entertaiment), Soy un pelele, d'Hernán Migoya (Iris Star) i Intrusos (en Manasés) de Juan Carlos Claver (Just Films).
El Festival de Sitges retrà a més un homenatge al productor Lluís Miñarro, (Eddie Saeta), per la seva extraordinària trajectòria.
Programa professional
Catalan Films & TV ha dissenyat un programa per als professionals de la indústria. D'una banda, els dies 6 i 7 d'octubre celebrarà dues taules rodones, una sobre videojocs i l'altra de màrqueting, relacionades amb el sector cinematogràfic. De l'altra, el consorci obrirà un espai anomenat Punt de Trobada de la Indústria.
PUBLICITAT
PUBLICITAT