DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Una Barbie perversa a Sitges


VD

05-10-2008 13:35

Paco Cabezas, guionista de la pel·lícula, defineix a la protagonista como "una assessina en sèria que segueix les regles de les revistes de moda". Macarena Gómez interpreta un personatge pervers que barreja la ment d'Haníbal Lecter i l'aspecte de Paris Milton..

El film, que explica la història d'una assessina descarada i divertida, també compta amb la interpretació de César Camino i Alejo Sauras. Abans de la presentació de la pel·lícula, el director i els actors han posado pels mitjans gràfics en el mirador de l'Hotel Meliá.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.