Vegueria del Penedès

CANYELLES

Un bust de bronze farcit de cocaïna


VD

07-10-2008 22:51

Detenen un home a Canyelles que transportava droga amagada en una escultura

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Guàrdia Civil ha detingut a Canyelles un home de 45 anys que transportava droga amagada dins d'una escultura. El més curiós del succés és que la cocaïna era el farciment d'un bust femení d'uns 90 centímetres que havia estat enviat al detingut des de l'estranger.

Concretament, la Guàrdia Civil ha intervingut els 1.201 grams de cocaïna que hi havia dins de l'escultura de bronze que van detectar a l'oficina postal on havia estat enviada. El detingut, C.L.G, ha passat a disposició del Jutjat d'Instrucció número 2 de Vilanova i la Geltrú imputat d'un delicte contra la salut pública.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.